Özel-Şimdi gerçekten manşettesin Fevzi

Fevzi Elmas Galatasaray’ın 2. veya 3. kalecesi.(oynamadığı için bende bilmiyorum kaçıncı) 8 Kasım 2006 tarihli Hurriyet gazetesinin spor sayfasını okuyanlar Fevzi ile ilgili çıkan haberi hatırlayacaklardır eminim.Aslında hatırlamazlar saçma bir haberdi. Haber burda. Şimdi asıl konuya gelelim. Galatasaray’ın yetenekli kalecesi ve playboy’u (birazdan anlıyacaksınız) MSN’de çapkınlık turlarında yakaladık. Yetenekli kalecimiz nasılda kızlardan anlıyor. Msn konuşmaları,mail adresi ve resimleri haberin devamında

İşte o resimlerin adresleri:

http://img209.imageshack.us/img209/6880/salakfevzi1jt0.jpg

http://img296.imageshack.us/img296/3562/salakfevzi2jc3.jpg

http://img246.imageshack.us/img246/808/salakfevzi3ii6.jpg
Not: Resimlerle bizim bir alakamız yoktur. Belli ki arkadaşın biri biraz eğlenmek istemiş. Bizde sizle paylaşalım dedik. İnternetin faydaları galiba öyle birşey.Resimlerin boyutları büyük olduğu için link olarak verdik.

6 Yanıt

  1. msn adresini bulamadım fevzi elmasın

  2. ne adres anlamadım bilen varsa söylesin

  3. mail adresi resimlerde gözüküyor dikkatli bakarsan görürsün

  4. ben fevzi elmas ın arkadaşıyım niye fevzi nin msn nini yayınlıyosun ben kendisi ile görüştüm bu durumda oldukça rahatsız lütfen bu haberi kaldırın rica ediyorum

  5. Bu gercekmi, yoksa birisi bi sekilde dalgami geciyor??? Pek inandirici gelmiyor…

  6. bn fevzi elmasın bşir yakınıyım bu na karışamam ama alttaki salak lafının sonu ii olmaz

Yorum bırakın